Rabu, 6 Oktober 2010

kek besday kakak

hari nie utih gaji dan belikan kakak kek hari jadi. walaupun dah lepas ( 15 sep 2006 )tetap sambut juga (sambut kali ke dua). hehehehehhe....
walaupun besday kakak dah lepas, tapi disebabkan mak utih dia dah janji jadi hari nie tertunailah hajat kakak untuk dapat kek dari mak utih nyer.... aper lagi aku pun tumpang ler sekaki

bukan takat aku tumpang sekaki siap adam ngan alya pun sampai comot-comot muka pasal makan kek..... hehehehehhe... sedap.... tau pasal aper sedap...hehehhe... sebab free


satu lagi tragedis yang mengembirakan aku ialah kerana alya dah boleh berdiri sendiri walaupun tak lama...suka nyer......


ini ler yang sering aku ucapkan... rumahku syurgaku.... aku bersyukur mempunyai keluarga begini walaupun kadang-kadang dilanda ribut taufan... masih kukuh lagi masjid yang kami bina.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan